محافظت از گوشی های هوشمند در مقابل هکرها

اگرچه ما امروز نمی توانیم بدون گوشی های هوشمند خود کار کنیم،  باید بسیار مراقب باشیم، زیرا می تواند بسیار آسیب پذیرتر از آنچه فکر می کنیم باشد. هک کردن دیگر فقط یک موضوع جالب برای هالیوود یا حتی تهدیدی برای شرکت های بزرگ و شرکت های چند ملیتی نیست.

با توجه به گنجینه اطلاعاتی که همه ما در تلفن هایمان حمل میکنیم، که یا به صورت محلی یا بر روی ابر ، هرکسی می تواند قربانی حملات سایبری برای سرقت اسرار و یا نصب ویروس ها در تلفن های شود که باعث می شود کلیک های خودکار بر روی آگهی ها از طریق مرورگرها ( برای افزایش سود سرمایه گذار)انجام شود، و یا گوشی های هوشمند بخشی از یک باتنت را تشکیل دهند، یا حتی آن را به یک ATM واقعی تبدیل کند. برخی از نوآوری ها قطعا دشوارتر از این هستند که توسط این کلاهبرداران مورد سوء استفاده قرار گیرند (به طور مثال احراز هویت دو عاملی)، اما همیشه راهی برای ایجاد آسیب وجود دارد، بنابراین بهتر است که دشمن خود را بشناسید و بدانید کجا پنهان می شوند، تا اگر بخواهید از آنها جلوگیری کنید. در اینجا چند راهنمایی برای حفظ هویت شما وجود دارد.

از وای فای عمومی دوری کنید

ممکن است متوجه نشوید، اما نقاط بیسیم در مکان های عمومی هدف مناسبی برای هکرها هستند. با داشتن مهارت ها و تجهیزات مناسب، یک هکر می تواند دقیقا همان چیزی را که شما در حال انجام به صورت آنلاین هستید را ببیند. این می تواند شامل ایمیل هایی که ارسال می کنید، اطلاعات ورود به سیستم شما در رسانه های اجتماعی و حتی اطلاعات مالی شما باشد. با این وجود، هنگامی که شما در نزدیکی یک مکان عمومی قرار دارید، یک راه آسان برای محافظت از خود در برابر آسیب پذیری ها وجود دارد: فقط از آن استفاده نکنید. اگر شما مجبور به اتصال هستید، بهترین راه برای انجام این کار از طریق VPN مانند Avira Phantom VPN است که فعالیت های شما را رمزگذاری می کند. شبکه های خصوصی که بسته های ترافیکی پنهان می کنند تقریبا غیرممکن است که شما را بتوانند دنبال کنند.

دستگاه خود را به روز نگه دارید

یکی از ساده ترین راه های محافظت از تلفن همراه خود از حملات ناخواسته این است که اطمینان حاصل کنید که آن را به روز نگه داشته اید. همیشه تلفن خود را با آخرین سیستم عامل به روزرسانی کنید زیرا به روز رسانی ها به طور خاص طراحی شده اند تا نقص هایی را که هکرها برای سوء استفاده از آن استفاده می کنند را مسدود نمایند، مانند اشکالات، آسیب پذیری های روز صفر. به عنوان مثال، گوگل به طور منظم بسته های امنیتی را منتشر می کند، همانطور که اپل با “به روز رسانی های جزئی” خود برای iOS آن را انجام می دهد. ارزش واقعی این به روزرسانی ها بیش از صرفا دادن آخرین گرافیک یا چند emoji بیشتر است بلکه ابزاری است تا با آن بتوانید به طور موثرتر از دستگاه خود محافظت کنید.

اسپم ها را نادیده بگیرید

ایمیل های ناخواسته یک تاکتیک مورد علاقه در بین هکرهای فناوری اطلاعات است. این مورد شامل پیغام های مشکوک، درخواست های رمز عبور و پیوست های جعلی است که وقتی روی آنها کلیک می کنید گوشی خود را به یک تهدید خاص تبدیل می کنید. راه حل؟ آسان است. افراد ناشناس که ایمیل های ناخواسته برای شما ارسال می کنند را دنبال نکنید و اگر اسم اول یا نام خانوادگی را شناسایی کرده باشید بهتر است قبل از فشار دادن دکمه های بیشتر، نگاه دقیقتری بکنید. به یاد داشته باشید که هیچ بانک یا موسسه اعتباری از شما اطلاعات شخصی را از طریق پست الکترونیکی درخواست نمی کند.

همچنین چند راهکار راهبردی سریع برای گفتن اینکه آیا یک ایمیل جعلی است یا خیر وجود دارد. شماره اول: آدرس فرستنده را گسترش دهید و سعی کنید ببینید که آیا واقعا با نام و نام خانوادگی نشان داده شده منطبق است. شماره دو: موس را روی لینکی که از شما خواسته شده بر روی آن کلیک کنید نگه داشته تا ببینید آیا واقعا شما را به وب سایت سازمان هدایت می کند (از بانک، آژانس و غیره).

استفاده از احراز هویت دو مرحله ای

تمام وبسایت ها و برنامه های اصلی اکنون از احراز هویت دو عاملی پشتیبانی می کنند. این مورد به گزینه دریافت یک کد موقت از طریق یک تلفن ثبت شده مربوط می باشد که زمانی که شما به یک نمایه از یک دستگاه جدید وصل می شوید، یا به صورت تصادفی، یا به صورت منظم وارد می شوید برای شما ارسال می شود. بنابراین هنگامی که به حساب رسانه های اجتماعی یا سایر سرویس ها دسترسی پیدا کردید، ممکن است موارد بیشری را برای ورود تایپ کنید، اما این مورد افزایش سطح حفاظت را به همراه خواهد داشت، زیرا اگر یک شخص ثالث سعی در دسترسی به یک حساب کاربری دیگر داشته باشد، کد ارسال شده توسط پیام متنی ارسال می شود که فقط خود شخص به آن دسترسی دارد؟

نصب فقط نرم افزار های اصلی

یکی دیگر از راه های ساده برای دسترسی هکرها به گوشی های هوشمند این است که کد برخی از برنامه های شناخته شده را اصلاح کرده و کدهای مخرب خود را درون آن مخفی مخفی می کنند که حاوی ویروس ها، نرم افزارهای مخرب و غیره می باشد. تنها یک راه برای به حداقل رساندن این خطر عفونت وجود دارد و این فقط با دانلود برنامه های میزبانی شده توسط فروشگاه های اصلی و جلوگیری از نصب از طریق مه منابع دیگر صورت می گیرد. ما می دانیم که وسوسه قوی است، به خصوص در Android که APK ها نصب آسان دارند، حتی در حالت دستی (شما فقط بر روی پوشه ای که در آن ذخیره می شود کلیک می کنید) و به همین دلیل است که هکرها سعی می کنند وب سایت را با جعل WhatsApp Premium و Facebook Premium ، با بهره گیری از اطلاعات کمی که از آنها بر روی سات وجود دارد درباره افراد اطلاعات کسب کنند.

هیچ وقت از رمز عبور رمزنگاری نشده استفاده نکنید و …

با فرض اینکه دیگر در کلمات عبور خود از رشته هایی مانند «12345» یا «0000» استفاده نمی کنید، بهتر است از ذخیره کردن فایل های متنی در حافظه گوشی خود که حاوی کلمه عبور برای خدمات دیگر هستند استفاده نکنید. پس چگونه همه آنها را به یاد می آورید؟ با استفاده از یک برنامه مانند Avira Password Manager، که از یک رمز عبور اصلی برای محافظت از رمزهای عبور دیگر استفاده می کند و به طور خودکار توسط برنامه های کاربردی بر روی گوشی شما مدیریت می شود.

… بیشتر از بیومتریک استفاده کنید

دسترسی بیومتریک سطح امنیت را در گوشی هوشمند شما افزایش می دهد. این مفهوم بسیار ساده است: به جای تایپ کردن نام کاربری و رمز عبور، همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که انگشت خود را روی سنسور تلفن خود قرار دهید و یا آن را  صورت خود را اسکن کنید (برای مثال Face ID روی آیفون X) برای دسترسی به نرم افزار مورد علاقه خود بلافاصله عمل می کند. نسل قبلی اسکنرهای بیومتریک، با استفاده از عکس ها، می توانستند از طریق تشخیص چهره دور زده شوند، اما نوآوری های تکنولوژیکی باعث شد که تراشه ها در جستجوی جزئیات منحصر به فرد باشندکه فقط می توان از چهره افراد شناسایی کرد.

زمانی که تلفن همراه خود را می فروشید اطلاعات خود را پاک کنید

برخی افراد فقط دستگاه های تلفن همراه را خریداری می کنند تا سرنخ هایی را که توسط صاحبان قبلی آنها وجود دارد را جستجو کنند. اگر اطلاعات به اندازه کافی بر روی گوشی باقی بماند، این می تواند به مالک جدید اجازه دهد تا یک نوع مهندسی اجتماعی را انجام دهد تا نام کاربری و کلمه عبور را کشف کند. چه می توانند با آن اطلاعات انجام دهند؟ خوب، آنها می توانند عکس ها و ویدیو ها را به خطر اندازند، شاید تقلبی آنها را درست کنند، و سپس تقاضای رشوه در ازای پاک کردن آنها نمایند و یا تهدید به آپلود کردن آنها نمایند.

یا می توانند از حساب های ایمیل برای ارسال پیام هایی حاوی لینک های بدخیم از آدرس های مشروع در یک تاکتیک شناخته شده به عنوان فیشینگ استفاده کنند. پس قبل از خلاص شدن از گوشی هوشمند خود، ابتدا به صورت دستی محتویات چند رسانه ای و حساب کاربری خود پاک کنید، و سپس شاید برنامه ای مانند Check Phone را نصب کنید تا از پاک شدن اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

منبع : ارتباط امن

چگونه از مخاطبان گوشی اندرویدی خود پشتیبان بگیریم

اندروید در زمینه انتقال مخاطبان و همسان‌سازی این فهرست با حساب کاربری گوگل بهترین راهکار را ارائه می‌کند. با توجه به اینکه اندروید در زمینه پشتیبان‌گیری از مخاطبان بسیار عالی عمل می‌کند، در نتیجه به لحاظ تئوری احتمال بسیار کمی وجود دارد که شما فهرست مخاطبان خود را از دست بدهید.

به‌کارگیری فایل  VCF

اگر یک خروجی از فهرست مخاطبان خود بر مبنای فرمت VCF تهیه کنید، در ادامه این توانایی را خواهید داشت تا این فهرست را روی هر دستگاهی که از این فرمت پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید.

اگر از برنامه Contacts گوگل استفاده می‌کنید (برنامه‌ای که به شکل رایگان روی پلی استور قرار دارد، اما به شکل پیش‌فرض روی گوشی اندرویدی شما نصب نشده است)، تنها از طریق لمس چند گزینه می‌توانید از فهرست مخاطبان گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای تحقق این هدف، ابتدا برنامه فوق را اجرا کرده، سپس منوی برنامه را که به شکل سه خط افقی در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد لمس کرده، در ادامه گزینه Settings را انتخاب و در نهایت گزینه Export را که در بخش Manage contacts قرار دارد، لمس کنید.

پس از انتخاب حساب کاربری موردنظر دکمه Export to .VCF را لمس کنید. با انجام این کا‌ر فایل موردنظر در پوشه Downloads قرار می‌گیرد. اگر پوشه Downloads را لمس کنید، فایل VCF را در پوشه دانلودهای اندروید مشاهده می‌کنید. اگر جزو آن گروه از کاربرانی هستید که از گوگل درایو استفاده می‌کنند، در نتیجه این شانس را دارید که این فایل را به سرویس ابری گوگل انتقال داده و روی دستگاه‌های مختلف از آن استفاده کنید. برای این منظور گزینه Drive را لمس کنید.

انتقال فهرست مخاطبان از طریق برنامه «Contacts» سامسونگ

اگر از گوشی گلکسی استفاده می‌کنید و تمایلی ندارید یک برنامه جانبی روی گوشی تان نصب کنید، فرآیند انتقال مخاطبان روی این گوشی‌ها نیز به سادگی امکان‌پذیر است. برای این منظور برنامه Contacts را اجرا کنید. در ادامه منویی را که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید. در نهایت گزینه Manage Contacts را انتخاب کنید.

اکنون گزینه Import/Export را لمس کرده و در ادامه گزینه Export را در صفحه بعد لمس کنید. در برنامه مخاطبان سامسونگ شما تنها یک گزینه را برای ذخیره‌سازی فایل VCF مشاهده می‌کنید.

این گزینه در برخی گوشی‌ها حافظه داخلی را شامل می شود و  در برخی دیگر حافظه داخلی و کارت حافظه را. بنابراین اگر به دنبال ذخیره‌سازی فهرست روی فضای ابری هستید، باید این‌کار را به شیوه دستی انجام دهید. در این‌جا گزینه کارت حافظه را انتخاب کرده و سپس دکمه Export را لمس کنید.

فایل خروجی با اسم Contacts.vcf روی ریشه محلی که مشخص کرده‌اید، ذخیره‌سازی می‌شود. شما می‌توانید از برنامه My Files سامسونگ به منظور پیدا کردن فایل contacts.vcf استفاده کنید. زمانی که این‌ کار را انجام دادید، گزینه Share را انتخاب کنید تا بتوانید فایل ساخته شده را به اشتراک بگذارید.

اکنون گزینه‌های مختلفی برای به‌اشتراک‌گذاری وجود دارد. راحت‌ترین گزینه ممکن به‌کارگیری بلوتوث است. همان‌طور که اشاره شد، ذخیره‌سازی روی ابر باید به شیوه دستی انجام شود.

منبع : شهر خبر

مراقب اطلاعات خود در جی‌میل باشید

گوگل با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که قابلیت جدیدی را تحت عنوان «حالت سری و محرمانه» در به‌روزرسانی جدید پست الکترونیکی افزوده است.

به گزارش کالاسودا به نقل از ایسنا، با توجه به گسترش اهمیت روزافزون امنیت سایبری و حفاظت از اطلاعات کاربران، بسیاری از غول‌های تکنولوژی درصدد یافتن راهی برای امن‌تر کردن پلت‌فرم‌های مورد کاربرد خود برای حفاظت بیشتر از کاربرانشان هستند.

قابلیت های گوگل

حالا گوگل نیز در همین راستا، تصمیم گرفته است قابلیت جدیدی را تحت عنوان «حالت محرمانه و سری» به پلت‌فرم پست الکترونیکی جی‌میل خود اضافه کند تا آن دسته از کاربرانی که اطلاعات مهم، حیاتی و محرمانه‌ای را در ای‌میل‌های خود دارند، بتوانند با فعال‌سازی این قابلیت از بین ببرند و بدین وسیله راه نفوذ هکرها، مجرمان سایبری و افراد ناشناس به داده های موردنظر خود را ببندند.

حوزه تکنولوژی

 درواقع می‌توان گفت این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا آن دسته از اطلاعات مهم و محرمانه خود را به‌طور اتوماتیک و خودکار از بین ببرند و دسترسی هکرها برای نفوذ به آن را قطع کنند. به نظر می‌رسد که گوگل سال جاری میلادی را بسیار طوفانی شروع کرده و می‌خواهد با افزودن قابلیت و امکانات جدیدی، عرصه را بر هکرها و مجرمان سایبری تنگ و طاقت فرسا کرده و به رقابت با سایر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی بپردازد.

بنابر اعلام گوگل، این قابلیت جدید در ابتدا برای نسخه دسکتاپ پست الکترونیکی جی‌میل افزوده شده و سپس در آینده‌ای نزدیک برای اپلیکیشن‌های موبایلی آن نیز درنظر گرفته خواهد شد.

گزینه که حالت محرمانه و سری دارند

کاربران درصورت دریافت یک ای‌میل جدید، می‌توانند با مراجعه به سه نقطه بالای آن، به قسمت تنظیمات (setting) مراجعه کنند تا گزینه جدیدی که گوگل برای آن‌ها اضافه کرده را مشاهده کنند. این گزینه جدید که حالت محرمانه و سری ( Confidential Mode) نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای آن دسته از مکالمات و ای‌میل‌های رد و بدل شده میان آن‌ها، یک تاریخ انقضا تعیین کنند تا پس از طی زمان مقرر، تمامی اطلاعات مربوط به ای‌میل‌های دریافت و ارسال شده از بین بروند.

نسخه به‌روزرسانی شده

این قابلیت هم‌اکنون بدون نیاز به انجام و دریافت نسخه به‌روزرسانی شده در پست الکترونیکی جی‌میل کاربران وجود دارد و آن‌ها قادر خواهند بود، درصورت نیاز به افزایش امنیت سایبری و داشتن اطلاعات حیاتی و محرمانه، از آن بهره‌مند شوند.

گوگل هنوز در واکنش به این سوال که قابلیت مذکور چه زمانی به گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS افزوده می‌شود، پاسخی نداده است اما این طور که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک کاربران گوشی‌های آیفون نیز به زودی قادر خواهند بود از این قابلیت بهره ببرند.

منبع : کالاسودا

سیستم تشخیص چهره در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

NEC اعلام کرده که قرار است از سیستم تشخیص چهره در مسابقات المپیک و پارالمپیک در توکیو استفاده کنند.این سیستم می تواند بالای ۳۰۰ هزار نفر را در بازی ها اعم از ورزشکاران ، داوطلبان ، رسانه ها و کارمندان را شناسایی کند.این موضوع قرار است برای اولین بار در این بازی ها اجرایی شود.

این سیستم بر پایه یک موتور هوش مصنوعی به نام NeoFace ساخته شده است که می تواند بر اساس اطلاعات وارد شده افراد را شناسایی کند.در المپیک ۲۰۲۰ قرار است که افراد کارت های شناسایی نیز علاوه بر این سیستم تشخیص چهره به همراه داشته باشند.این شرکت همچنین اعلام کرده است که سیستم تشخیص چهره آنها جز بهترین ها در این زمینه می باشد.

توکیو ۲۰۲۰ احتمالا جز حساس ترین مسابقات قرن باشد

توکیو ۲۰۲۰ دارای چالش های امنیتی مخصوص می باشد و قرار است که شناسایی افراد در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد.برخلاف مسابقات المپیک قبلی توکیو ۲۰۲۰ تنها در یک فضای مخصوص برگزار نمی شود و فضاهای مختلفی برای برگزاری این رقابت ها درنظر گرفته شده است. به همین خاطر افراد در این مسابقات در هر مرحله باید خود را معرفی کنند.

NEC و همکارانش هدف را این قرار دادند که بتوانند با این سیستم تشخیص چهره سرعت شناسایی را افزایش و همچنین خطرات موجود در این زمینه را نیز کاهش دهند.در مورد آب و هوا هم باید این را بگوییم که قرار شده این مسابقات در تاریخ ۲۴ جولای آغاز شود و همانطور که ما می دانیم ژاپن در این زمان ها خیلی گرم می باشد. با این اوصاف شاهد گرم ترین المپیک تاریخ خواهیم بود.

این شرکت همچنین ۱۶ مرداد ماه در توکیو این موضوع را توضیح داد که هیچ فردی با کارت شناسایی فرد دیگر نمی تواند از این دروازه ها عبور کند. این سیستم همچنین می تواند هر فردی را با هر میزان قدی شناسایی کند.سیستم کارکرد این دستگاه ها نیز سعی شده در سریع ترین حالت خود باشد تا پروسه انجام شناسایی زودتر تمام شود.

NEC اعلام کرده که قرار است از سیستم تشخیص چهره در مسابقات المپیک و پارالمپیک در توکیو استفاده کنند.این سیستم می تواند بالای ۳۰۰ هزار نفر را در بازی ها اعم از ورزشکاران ، داوطلبان ، رسانه ها و کارمندان را شناسایی کند.این موضوع قرار است برای اولین بار در این بازی ها اجرایی شود.

این سیستم بر پایه یک موتور هوش مصنوعی به نام NeoFace ساخته شده است که می تواند بر اساس اطلاعات وارد شده افراد را شناسایی کند.در المپیک ۲۰۲۰ قرار است که افراد کارت های شناسایی نیز علاوه بر این سیستم تشخیص چهره به همراه داشته باشند.این شرکت همچنین اعلام کرده است که سیستم تشخیص چهره آنها جز بهترین ها در این زمینه می باشد.

توکیو ۲۰۲۰ احتمالا جز حساس ترین مسابقات قرن باشد

توکیو ۲۰۲۰ دارای چالش های امنیتی مخصوص می باشد و قرار است که شناسایی افراد در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد.برخلاف مسابقات المپیک قبلی توکیو ۲۰۲۰ تنها در یک فضای مخصوص برگزار نمی شود و فضاهای مختلفی برای برگزاری این رقابت ها درنظر گرفته شده است. به همین خاطر افراد در این مسابقات در هر مرحله باید خود را معرفی کنند.

NEC و همکارانش هدف را این قرار دادند که بتوانند با این سیستم تشخیص چهره سرعت شناسایی را افزایش و همچنین خطرات موجود در این زمینه را نیز کاهش دهند.در مورد آب و هوا هم باید این را بگوییم که قرار شده این مسابقات در تاریخ ۲۴ جولای آغاز شود و همانطور که ما می دانیم ژاپن در این زمان ها خیلی گرم می باشد. با این اوصاف شاهد گرم ترین المپیک تاریخ خواهیم بود.

این شرکت همچنین امروز در توکیو این موضوع را توضیح داد که هیچ فردی با کارت شناسایی فرد دیگر نمی تواند از این دروازه ها عبور کند. این سیستم همچنین می تواند هر فردی را با هر میزان قدی شناسایی کند.سیستم کارکرد این دستگاه ها نیز سعی شده در سریع ترین حالت خود باشد تا پروسه انجام شناسایی زودتر تمام شود.

شرکت NEC اعلام کرده است که اگر این سیستم در این مسابقات با موفقیت امتحان خود را پشت سر بگذارید می تواند به صورت جهانی به فروش برسد و در نقاط مختلف جهان مورد استفاده عموم قرار گیرد.



منبع : پاس

با این دو نرم افزار سرعت دانلود خود را چند برابر کنید

نرم افزار های مدیریت دانلود بسیاری در سیستم عامل اندروید وجود دارد و بسیاری از کاربران سیستم عامل اندروید این قابلیت را یکی از دلایل برتر بودن اندروید بر سیستم عامل IOS می دانند. نرم افزار های مدیریت دانلود بسیاری دراستور رسمی گوگل وجود دارد و در حال حاضر قصد داریم به بررسی دو نرم افزار بسیار قدرتمند در استور رسمی گوگل بپردازیم که این روز ها بسیاری از کاربران را به سمت خود کشانده است:

نرم افزار اول Turbo Download Manager است که به عنوان یکی از برترین نرم افزار های این زمینه مشخص شده است. این اپلیکیشن توسط استودیوی Point Blank به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و نزدیک به شش میلیون نفر از این نرم افزار استفاده کرده اند و بزرگترین ایراد این نرم افزار تبلیغات بسیار زیاد است. این نرم افزار از بیشتر مرورگر های گوشی هوشمند پشتیبانی می کند و می توانید برای دانلود فایل از محیط اینترنت از طریق آن برروی لینک لمس طولانی کنید و گزینه Share Link را انتخاب کنید تا بتوانید با این مرورگر و با سرعتی چند برابر فایل ها را دریافت نمایید. این مرورگر امکان از سرگیری دانلود را نیز به کاربران می دهد و شما می توانید در زمان های مختلف یک فایل را دریافت کنید.

لینک دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Turbo Download Manager برای سیستم عامل اندروید از استور رسمی گوگل

برخی از قابلیت های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • شتاب دهنده دانلود تا ۵ برابر
  • دانلود تمامی فایل ها با حجم نامحدود
  • پشتیبانی از مرورگرهای وب
  • دانلود موازی فایل ها و بدون هیچ مشکلی
  • کار کردن در پس زمینه حتی اگر صفحه گوشی خاموش باشد
  • امکان تغییر خودکار نام فایل های دانلودی
  • نمایش ریزعکس ها برای فیلم ها و تصاویر دانلودی
  • امکان اضافه کردن لینک به صورت دستی برای شروع دانلود

نرم افزار دیگر مدیریت دانلود DDA – Internet Download Manager است که این روز های طرفداران بسیاری دارد. این نرم افزار ۳.۹۹ دلاری نیز بسیار کاربرپسند است.

این برنامه با داشتن امکاناتی خاص کمک می کند تا حجیم ترین فایل ها را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کرده و تجربه ای جدید را در این زمینه به دست آورید. طبق توضیحات توسعه دهنده در هنگام استفاده از این استارت اپ سرعت دانلود تا ۵ برابر افزایش پیدا می کند و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. توانایی دانلود سه فایل به صورت همزمان در اختیار هر کسی می باشد که کمک می کند به میزان قابل توجهی در وقتتان صرفه جویی شود.

لینک دانلود نرم افزار DDA – Internet Download Manager برای سیستم عامل اندروید از استور رسمی گوگل

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • سرعت بسیار بالا برای دریافت فایل های دلخواه خود از اینترنت
  • افزایش سرعت دانلود تا ۵ برابر بیشتر از حالت معمول
  • امکان بارگیری سه فایل به صورت همزمان
  • تقسیم هر کدام از فایل های در حال دانلود به ۹ قسمت مختلف
  • وارد کردن لینک دانلود از طریق مرورگر و یا کلیپ بورد
  • الگوریتم هوشمند و اختصاصی برای افزایش سرعت دانلود
  • پشتیبانی از شبکه های ارتباطی مختلف
منبع : کالاسودا