گوگل کمک شما را در برداشتن زباله از نتایج جستجوی خود می خواهد

این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که گوگل از هوش مصنوعی استفاده می کند تا نتیجه جستجوی خود را از هرزنامه و پیوندهایی که به وبسایت های خطرناک هدایت می شوند، حفظ کند. هوش مصنوعی (AI) یک ابزار قدرتمند است، اما می تواند موثر تر از آن باشد زمانی که در ترکیب با ورودی انسان استفاده شود. با توجه به این موضوع، گوگل از شما کمک می خواهد تا نتایج جستجوی خود را سالم نگه دارد.

هرزنامه ایمیل عموما ایمیل ناخواسته ای است که برای اهداف تجاری یا مخرب ارسال می شود. گوگل از تعریف وسیع تری استفاده می کند زمانی که آن را دنبال می کند تا وب سایت های دارای اسپم را از نتایج جستجو حذف کند. هرزنامه وب سایت شامل سایت هایی می شود که سعی در بازیابی سیستم رتبه بندی گوگل و همچنین سایت های فیشینگ و سایت های مشروع دارند که برای ارائه نرم افزارهای مخرب هک شده اند.

سیستم های تشخیص اسپم اتوماتیک گوگل موثر هستند. سال گذشته بیش از 45 میلیون اطلاعیه به صاحبان وب سایت درمورد مشکلات احتمالی سایت های خود ارسال کرده است. اگر یک انسان یک وبسایت را ببیند که سیستم های خودکار آن را نادیده گرفته اند ، گوگل به مالک وبسایت مشکل را اطلاع می دهد و به آنها می گوید چگونه می توانند آن را حل کنند.

شش میلیون گزارش در سال گذشته در مورد وب سایت های مشکوک که توسط نیروی کار گوگل مشخص شده اند ارسال شده است. این تعداد زیادی وب سایت است اما گوگل از شما کمک می خواهد تا بیشتر کار کنید. اگر از طریق جستجو به یک وب سایت برخورد کردید که فکر می کنید مشکلی دارد، گوگل می خواهد در مورد آن بداند. شما می توانید یک گزارش هرزنامه، فیشینگ یا بدافزار ارسال کنید. اگر فکر می کنید ممکن است مشکلی وجود داشته باشد اما مطمئن نیستید که چه چیزی است، میتوانید با کلیک روی لینک «ارسال بازخورد» در پایین صفحه نتایج جستجو، درباره آن به Google بگویید.

یک تیم جستجو گزارش هایی را که توسط کاربران فرستاده می شود بررسی می کند و در صورت بروز یک مشکل اقدام می کند. در سال گذشته، تقریبا گزارش 90،000 کاربر، نتیجه اقداماتی را علیه وبسایت های مشکوک به همراه داشته است. گوگل در سال جاری درخواست می کند که کمک نمایید.

منبع: سافت یاب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.